KODY rabatowe na ROWERY

  
Kody rabatowe na rowery

5 sposobów na najlepszy rower


Zakupienie roweru dla laika nie jest na pewno prostą sprawą, zwłaszcza jeśli chcemy na przykład rozpocząć przygodę, nie od jazdy rowerem miejskim, ale od MTB lub szosy. Poniżej znajduje się poradnik w postaci pięciu kroków, do kupienia naprawdę fajnego roweru. Roweru, który będzie gwarantował maksimum satysfakcji z jazdy. Pokażemy też jak kupić rower taniej w sklepie internetowym dzięki kodom rabatowym z portalu Kody.pl 


5 sposobów na najlepszy rower


Krok pierwszy — określ swój typ roweru


Punkt pierwszy i najważniejszy na początek, jeżeli poszukujemy naszego idealnego roweru. Najważniejszym krokiem na drodze do naszego wymarzonego roweru musi być określenie, jaki rower będzie do nas pasował najlepiej. Pamiętajmy o tym, że w dzisiejszych czasach rowerów jest naprawdę mnóstwo. Możemy naprawdę dopasować rower, który idealnie wręcz pokrywa się z naszymi preferencjami, jeżeli chodzi o styl jazdy. Pamiętajmy, że rowery dzieją się nie tylko na górskie i szosowe. Mamy przecież rowery crossowe, rowery trekkingowe, rowery fitness, gravelowe itp. Każdy rower będzie na początku sumą jakichś kompromisów, ale najlepiej, aby tych kompromisów był jak najmniej.


Najmniej kompromisów, czyli taki rower, który najlepiej pasuje do naszych preferencji. Dotyczy to w głównej mierze tego, aby było w nim najmniej elementów, które są tam przypadkiem. One właśnie siłą rzeczy, zdecydują, jak będzie nam na rowerze się jeździło. Jeżeli preferujemy jazdę głównie po drogach asfaltowych lub szutrowych, zostawcie w spokoju rowery górskie (MTB), nawet jeżeli macie takie przyzwyczajenia. Nawet jeśli kiedyś jeździliście na "góralach", to pamiętajmy, że obecnie są rowery crossowe, które sobie świetnie radzą z takimi drogami, są wygodniejsze, bardziej praktyczne i szybsze na asfalcie. Jeżeli jeździcie tylko na asfalcie i na ogół w ogóle nie zjeżdżacie z dróg utwardzonych, to wcale nie musicie kupować tylko roweru szosowego. Jeżeli nie mamy ambicji sportowych, sprawdźmy rowery fitness, które mają ramy roweru szosowego, napęd roweru szosowego, koła szosowe i prostą kierownicę, która sprawi, że wiele osób czuję się dużo bezpieczniej.


Jeśli lubicie jeździć w terenie, ale unikacie stromych zjazdów i jazdy w dzikim terenie, tylko lubicie jazdę po prostu po jakiś polnych drogach, popatrzcie na rowery przełajowe i rowery gravel. Pamiętajcie o tym, że nie musicie się zdecydować na taki bezkompromisowy i niewygodny rower jak wyścigowa przełajówka. Gravele można wyposażyć w szersze opony oraz jakiś bagażnik. Są one wygodniejsze i po prostu lepiej sobie radzą z jazdą na dłuższy dystans. Naprawdę pierwszy i najważniejszy krok do wyboru idealnego roweru, to dobór właściwego typu roweru.


Krok drugi — odpowiedni napęd


Jeśli już wybraliśmy typ idealnego roweru, czas zastanowić się nad tym, jaki ten rower powinien mieć napęd. W przypadku roweru szosowego, w dzisiejszych czasach wybór jest mały, bo tak naprawdę większość rowerów ma już napędy z dwoma blatami z przodu, niemniej jednak możemy się zastanowić na przykład czy z tyłu powinniśmy mieć kasetę na przykład 11-28, czy może większą z nieco większym zakresem w strefie przełożeń i możliwością lżejszego pokonywania podjazdów. Największy problem pojawia się, w przypadku rowerów górskich. Tutaj musimy wybierać przede wszystkim, czy decydujemy się na napęd w układzie na przykład 2 na 10 (dwa blaty z przodu plus kaseta dycha z tyłu) czy 2 na 11. Są również układy 1 na 10 albo 1 na 11. Do jazdy stricte sportowej, dla osób bardziej doświadczonych układy 1 na 11 mają szereg plusów. W przypadku osób, które potrzebują roweru na przykład na dłuższy dystans lub do jazdy po dzikich trasach układ 2 na 10 może się okazać lepszy, bo oferuje większą elastyczność. Więcej dostępnych przełożeń.


Krok trzeci — odpowiednia kierownica


Dobór właściwej kierownicy w rowerze wpływa w głównie na bezpieczeństwo. W rowerze szosowym kierownica powinna być dopasowana do naszych umiejętności oraz oczywiście preferencji. Najczęściej jest taka zasada, że kierownica powinna być mniej więcej szerokości naszych barków, ale może się okazać, że ktoś woli kierownicę nieco szerszą. Dobry sprzedawca powinien nam pomóc dopasować kierownicę, zobaczyć czy w danym rowerze, w danym rozmiarze roweru, jest kierownica dopasowana do naszych możliwości. Podobne zasady tyczą się wszystkich niemal rodzajów rowerów.


Krok czwarty — siodełko


Siodełko fabryczne w rowerze wcale nie musi być złe, niemniej jednak warto najpierw sprawdzić w sklepie jak nam leży. W wielu przypadkach siodełko powinno być zmienione niemal od razu. Za dyskomfort będziemy często obwiniać geometrię ramy brak wytrenowania itp. a w rzeczywistości za większą część tych problemów może odpowiadać siodełko. Jeśli macie swoje ulubione własne siodełko, to najlepiej jest się go trzymać, niemniej, jednak zanim będziecie chcieli zmienić fabryczne, dajcie mu szansę. Zacznijcie na nim jeździć i sprawdźcie, czy to siodełko wam nie pasuje. Jeżeli jest naprawdę niewygodne i nie da się nic poprawić pozycją za kierownicą, to może jest to znak, że siodełko trzeba wymienić. Pamiętajcie o takich zasadach, że siodełka bardziej sportowe są twarde, bo gwarantują mniej obtarć i w praktyce są po prostu najlepsze. Wielkie żelowe kanapy nadają się przede wszystkim do jazdy na krótkim dystansie, bez wkładki w spodenkach i chodzi w nich głównie o to, aby dla osoby niewprawnej ograniczyć wibracje i ogólnie rzecz biorąc dyskomfort. Takie siodełka nie nadają się do jazdy na bardzo długi dystans.


Krok piąty — pedały


Czy w naszym rowerze lepiej sprawdzają się pedały platformowe, co dotyczy przede wszystkim rowerów rekreacyjnych oraz na przykład enduro, czy może lepiej postawić na modele zatrzaskowe? Jeżeli stawiamy już na pedały zatrzaskowe, zastanówmy się, czy dla nas lepsze będą pedały typowo szosowe, czy może MTB. Można zauważyć wiele osób jeżdżących na rowerach szosowych z pedałami MTB. Buty dopasowane do takich zatrzasków dają możliwość na przykład łatwiejszego podchodzenia w butach. Jeżeli czasami zdarzają się przejścia w butach rowerowych, to te przygotowane pod pedały MTB, będą nieco wygodniejsze. Dodatkowo oczywiście pedały MTB pozwalają na wypinanie z dwóch stron. Jest to dla osób początkujących zdecydowane ułatwienie. Również mogą się okazać bardziej funkcjonalne. Jeśli mamy na przykład dwa rowery szosowy oraz górski i chcielibyśmy mieć jeden komplet butów, to pedały MTB zamontowane do dwóch rowerów, są zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem.


Kody rabatowe na rowery

Na stronie www.Kody.pl dostępne są kody rabatowe do największego internetowego sklepu z rowerami w Polsce czyli Rowerzysta.pl, dzięki którym zakupisz swój rower ze sporą zniżką. Sprawdź sam na https://www.kody.pl/rowerzysta

Redakcja poleca

Bielsko-Biała Plac Wolności - NOWOŚĆ Bielsko-Biała Plac Wolności NOWOŚĆ Widok na Promenadę i Plażę w Sarbinowie SARBINOWO - widok na plażę Bielsko-Biała Plac Wojska Polskiego - NOWOŚĆ Bielsko-Biała Plac Wojska Polskiego NOWOŚĆ Kamera prezentuje ujęcie na Plac Wojska Polskiego w Bielsku-Białej. Do Placu od wschodu prowadzi ulica Targowa od zachodu ulica Łukowa. Z północnej strony dotrzemy ulicą Cyniarską, a od południa ogranicza go ulica 11 listopada stanowiąca główny deptak miejski. Kamienice stojące wokół placu powstały w XIX wieku. Są też budynki z początku XX wieku, w tym znana i jedna z najpiękniejszych słynna bielska kamienica „Pod Żabami”. Kamienica ta jest doskonałym przykładem polskiego stylu secesyjnego. Swoją nazwę zawdzięcza rzeźbionemu portalowi. Są na nim dwie żaby, z których jedna trzyma kieliszek opierając się o beczkę, a druga gra na mandolinie. Na Placu znajdują się pomniki Baltazara Gąbki oraz Don Pedra z Krainy Deszczowców. Działające tu słynne Studio Filmów Rysunkowych i Teatr Lalek Banialuka od lat rozwijają wyobraźnie maluchów, a na bajkach szkicowanych w tym studio wychowały się pokolenia Polaków. W innych częściach miasta znajdziemy także pomniki: Bolka i Lolka, Reksia czy Pampaliniego. Widok na piękną, piaszczystą i szeroką plażę w Grzybowie w woj. zachodniopomorskim. Grzybowo - widok na plażę Widok z Kamery na żywo na STARÓWKĘ w Warszawie Warszawa - Rynek Starego Miasta Widok z kamery na Jezioro Solińskie w Bieszczadach. Solina Grupa PKL - Zapora Wodna w Solinie  Widok z kamery na Jezioro Solińskie w Bieszczadach. Zapierający dech w piersiach widok ze szczytu wieży widokowej umiejscowionej przy kolei gondolowej PKL Solina. W tej transmisji ukazujemy piękno bieszczadzkiej natury, która łączy się z kunsztem inżynierii w postaci zapory oraz samej kolei.Solina to urokliwa miejscowość położona w polskich Bieszczadach, w województwie podkarpackim. Jej główną atrakcją jest Jezioro Solińskie, które powstało w wyniku spiętrzenia rzeki San na potrzeby elektrowni wodnej. Jezioro Solińskie jest największym sztucznym zbiornikiem wodnym w Polsce i jednym z największych w Europie. Tak samo jak jezioro, sama zapora wodna może poszczycić się tytułem największej budowli hydrotechnicznej w kraju. Jej wysokość sięga 81 metrów, natomiast długość to 664 metry. Z turystycznego punktu widzenia Solina to niezwykle atrakcyjne miejsce dla poszukujących kontaktu z naturą, aktywnego wypoczynku oraz pięknych krajobrazów górskich. Oferuje bogatą gamę możliwości rekreacyjnych i zachwyca swoim malowniczym otoczeniem przez cały rok. Powstanie nowoczesnej kolei gondolowej, z której można podziwiać niezwykłe krajobrazy wręcz zmusza do rzucenia wszystkiego i wyjechania w Bieszczady.  Widok z Kamery na trasy zjazdowe na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem Polana Szymoszkowa Kamera w Kołobrzegu z widokiem na plażę Kołobrzeg - widok na plażę zachodnią

TOP 5

Waszych ulubionych kamer

WebCamera Media Sp. z o.o.
ul. św. Filipa 23/4
31-150 Kraków

tel. +48 12 442 01 86

webcamera@webcamera.pl

"WEBCAMERA.PL"
ul. Floriańska 9A
34-120 Andrychów